loading...
حرف های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس تیکه دار
Mahsa khanoom بازدید : 117 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

1-بی معرفت! تو اون کسی بودی که اومدی زیر چترم نه برای همراهی با من بلکه فقط برای اینکه خیس نشی ،بارون که بند اومد ، رفتی که رفتی!!!!

2-درویشی را دیدم شتابان مى دوید گفتم درویش ،کجا؟ گفت مراسم عزا ، گفتم مگه کی مرده؟ آهی کشید و گفت : معرفت و وفا

3-از معرفت تو به کوچه پس کوچه زدم ، معرفت رو ولش کن ، من گم شدم !

4-هر چقدر هم هویج می خورم باز هم چشم دیدن آدم بی معرفت رو ندارم !

5-سلام مرسی خوبم شما خوبی؟ چه عجب یادی از ما کردی.

.

طرح شرمنده کردن دوستان بی معرفت!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 74
  • بازدید کلی : 14,689